محرک PCB انعطاف پذیر می تواند حرکت فلپینگ را به پروژه های شما اضافه کند

محرک PCB انعطاف پذیر می تواند حرکت فلپینگ را به پروژه های شما اضافه کند

وقتی پروژه شما نیاز به حرکت دارد ، به احتمال زیاد شما مستقیماً به سراغ موتور DC ، استپر یا سروو می روید. اگر خیال پرداز هستید ، حتی ممکن است چیزی عجیب و غریب مانند محرک خطی یا پنوماتیک را در نظر بگیرید. اما الکترومغناطیس ساده-که نیرویی است که باعث می شود هر موتور الکتریکی کار کند-نیز می تواند به طرق غیر معمول تری مانند محرک PCB انعطاف پذیر Carl Bugeja استفاده شود.

بوججا اخیراً با محرک PCB خطی خود ، که دارای سیم پیچ های الکترومغناطیسی در سطح خود بود و می توانست یک کشویی آهنربای دائمی را به عقب و جلو بکشد ، خبرساز شد. در امتداد PCB این بسیار برجسته است زیرا این یک روش ارزان برای افزودن حرکت خطی با گشتاور کم به یک ساختار است. محرک جدید PCB انعطاف پذیر وی به روشی بسیار مشابه عمل می کند و حتی به نظر می رسد از همان طرح PCB استفاده می کند. اما ، در این مورد ، آثار روی یک تخته قابل انعطاف چاپ می شود که دارای سفتی تقریباً یک خط کش پلاستیکی نازک است.

برخلاف طراحی خطی با آهنربای کشویی ، این دستگاه برای استفاده با آهنربای ثابت ثابت PCB انعطاف پذیر در نزدیکی آن آهن ربا قرار می گیرد ، اما بین این دو فاصله وجود دارد. هنگامی که سیم پیچ نزدیکترین آهنربا فعال می شود ، مغناطیسی می شود و PCB به سمت دائمی کشیده می شود. در طرح فعلی آن ، منجر به حرکت تکان دهنده می شود. ما کاملاً مطمئن نیستیم که در پروژه های خود از چه چیزی استفاده می کنید ، اما مطمئن هستیم که به چیزی خواهید رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد