ما نباید اجازه دهیم نئونازی ها خود را بعنوان رهبران اندیشه مجددا نامگذاری کنند < /h1> <h4> تحمل صفر تنها سیاست برای نفرت است

ما نباید اجازه دهیم نئونازی ها خود را بعنوان رهبران اندیشه مجددا نامگذاری کنند < /h1>

تحمل صفر تنها سیاست برای نفرت است

برتری طلبان سفیدپوست راهپیمایی با مشعل از طریق دانشگاه UVA در شارلوتسویل ، واشنگتن - جمعه ، 11 اوت 2017 (Mykal McEldowney /ستاره ایندیاناپولیس از طریق AP) "بنابراین ما باید به نام تحمل ، ادعا کنیم که حق است تحمل نخواهید کرد. " - کارل پوپر

اگر دو سال پیش به من می گفتی که در یک روز ، نیویورک تایمز سعی می کند یک هوادار نازی را که دوست دارد فحش های همجنسگرایانه و حرف n را در خوراک توییتر خود استخدام کند ، در حالی که Politico یک پیشنهاد بلند مدت را برای اجازه دادن به استخدام مهاجران آمریکایی به عنوان مأموران مستحق در فروشگاه های خانگی خود منتشر کنید ، من می خندیدم و می پرسیدم از چه کشوری صحبت می کنید. اما با مشاهده آن ، تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که با وحشت بپرسم آمریکا با چه سرعتی در حال تبدیل شدن به چه کشوری است. دعوت از دلسوزان نازی در هیئت های تحریریه و بازیگری برای بازگرداندن اسلحه برای ساکنان خارجی متولد شده؟ آیا ما در یک کشور مدرن زندگی می کنیم ، یا بازگشتی عجیب به دهه 1930؟

یکی از دلایلی که این اتفاق ناگهانی رخ می دهد ، جریان اصلی و کدگذاری نژادپرستی و پوپولیسم بومی گرایانه در سیاست های رسمی دولت است. این باعث تغییر پنجره Overton یا طیف وسیعی از ایده هایی شد که در گفتمان عمومی قابل قبول تلقی می شود. وقتی پیرمردهای عصبانی که از مهاجران متنفر هستند و کسانی که پوست تیره تری دارند ، در پاسخ به تئوری ها و ایدئولوژی های توطئه نژادپرستانه قوانین تنبیهی وضع می کنند ، چاره ای جز گفتگو درباره آنها نداریم. نازی ها و ناسیونالیست های سفیدپوست در این افتتاحیه برای معرفی دگم های خود ، ظاهراً به نام "آزادی بیان" و "رقابت در بازار ایده ها" ، بازی قربانی هنگام مواجه شدن با مقاومت آشکار.

از زمان بازی در Devil's وکالت اکنون داغترین چیز است از آنجا که نان قطعه قطعه شده و کاغذ توالت فرنگی سوراخ دار ، بیایید استدلال مطرح شده توسط افراد متعصب و کسانی که مایلند به آنها پاس بدهند را در نظر بگیریم. چه اشکالی دارد که بگذارید چند نفر صحبت کنند ، حتی اگر عقایدشان پست باشد؟ مطمئناً ، اگر گفته های آنها خیلی بد باشد ، آنها نادیده گرفته می شوند ، درست است؟ شاید این شانس ما باشد که سعی کنیم نازی ها و برتری طلبان سفیدپوست را درگیر کنیم و آنها را درک کنیم! آنها می توانستند ببینند که ما همه مردم هستیم و ایده های آنها چقدر محبوب نیستند و در این مورد درباره زندگی خود تجدید نظر می کنند! مطمئناً شما نمی خواهید از سخنرانی کمتری دفاع کنید ، درست است؟ چرا پاسخ گفتار نفرت بیشتر گفتار نخواهد بود؟

از این افراد می پرسم ، آیا جدی هستید؟ ما در مورد عقاید نازی ها جنگ داشتیم. یک جهان کامل درگیر بود ما بیش از یک قرن تروریسم با هدف اقلیت های قومی و نژادی داشتیم. ما می دانیم که متعصبان چه فکر می کنند: این که داشتن رنگ مناسب پوست به آنها حق تصمیم گیری درمورد مرگ و زندگی را نسبت به سایرین می دهد ، که هر مشکلی که دارند ناشی از اقلیت ها است و هر دستاوردی که اقلیت ها به دست می آورند باید به هزینه آنها تمام شود یا ناشی از آن اقلیت ها باشد. بازی سیستم. می بینید ، در ذهن آنها ، تقریباً همه غیر سفیدپوستان قادر به دستیابی به موفقیت یا عضوی سازنده در جامعه نیستند ، حداقل صادقانه نیستند. آنجاهیچ راز بزرگی از اندیشه های برتری طلبانه نازی و سفیدپوست نیستند.

از روزنامه نگاری مستقل حمایت کنید: به انجمن Rantt در Patreon بپیوندید امروز حامی Rantt Media شوید: 11 پست توسط Rantt Media را بخوانید و به محتوای اختصاصی و تجربیات دسترسی پیدا کنید ... www.patreon.com

واقعاً ، تنها دلیلی که اکنون آنها می خواهند توجه کنند این است که مشغول تلاش برای تغییر نام تجاری خود به عنوان "عمل گرایان محافظه کار" هستند که ترجیح می دهند آنها را نژادپرست بنامید ، زیرا آنها این کار را توهین آمیز می دانند و دوست دارند خود را "رئالیست های نژادی" توصیف کنند که به جای نسل کشی ، "یک پاکسازی قومی مسالمت آمیز" را در آنها بجای اعزام آنها به اردوگاه مرگ ، غیر سفیدپوستان و یهودیان را جمع آوری و اخراج می کنند. ببینید ، آیا این افراد خیلی خوب نیستند؟ آنها شما را از خانه شما بیرون می کنند و به جای اینکه فقط شما را بکشند ، شما را به سرزمینی بیگانه می فرستند که فکر می کنند شما متعلق به آن هستید. چرا نمی توانم تصور کنم که چرا ما نمی خواهیم به آنها بستر ارائه دهیم و ایده های آنها را عمیقاً کاوش کنیم!

در حالی که ترامپ قصد داشت مراسم تحلیف خود را آغاز کند ، پولیتیکو یک مقاله طولانی را در مورد تلاش های آنها برای ارائه نوشت خود را بعنوان یک جنبش سیاسی مشروعیت بخشیده به چیزی غیر از نفرت ، موفق به افتادن در هر تله ای می شوند که پیام خود را با حرمت احترام بیرون می کشند. در سال گذشته تعداد بیشماری از تفکرات و تمرکز نرم در معرض نازی ها و ملی گرایان سفیدپوست در میان ما دقیقاً همان کار را انجام داده است ، تعجب آور است که می توان یک شخص متعصب را به نفع پاکسازی قومی بدون سر طاس ، چکمه های جنگی ، و اسواستیکا در پوست آنها حک شده است. اما در حالی که نازی ها با کمک رسانه ها سعی در پاکسازی دارند ، اهداف و روش های آنها تغییر نکرده است.

حزب جمهوری خواه با دروغ های بی وقفه خود در مورد مهاجران و چگونگی تأثیر آنها در دست آنها بازی می کند. اقتصاد یا متناسب با آمریکا است ، بنابراین آنها به وضوح احساس می کنند که زمان مناسب برای استخدام گسترده با قرار دادن لباس های تیره روی خال کوبی های سواستیکا و اجازه دادن به موهایشان به محصولات کوتاه و مرتب مناسب است. و اکنون از ما انتظار می رود که به آنها بخاطر آزادی بیان ، به آنها در عضویت کمک کنیم؟ کارل پوپر دقیقاً وضعیت مشابهی را در پارادوکس تحمل پیش بینی کرد. اگر چنان تحمل کنیم که تعصب ، نفرت و عدم تحمل را تحمل کنیم ، در نابودی خود کمک خواهیم کرد. یا ، همانطور که وی بیان کرد ...

[F] یا ممکن است به راحتی معلوم شود که آنها آماده نیستند که در سطح استدلال عقلی با ما ملاقات کنند ، اما با نکوهش همه استدلال ها شروع می کنند. آنها ممکن است پیروان خود را از گوش دادن به استدلال منطقی منع کنند ، زیرا این فریبنده است ، و به آنها می آموزند که با استفاده از مشت یا تپانچه خود به استدلال ها پاسخ دهند. بنابراین ما باید به نام تحمل ، ادعا کنیم که حق تحمل افراد بی تحمل را نداریم.

نازی ها نمی خواهند برای تقویت کار در صفوف خود با ما درگیر شوند. آنها نمی خواهند به دلایلی که مهاجران زندگی خود را خراب نمی کنند گوش دهند ، اما حق آنها است. آنها اعتقاد ندارند کسانی که تاریک هستندپوست وحشی های غیرانسانی نیست ، که همه سامی ها نمی خواهند جهان را تسخیر کنند و آنها را به بردگی بکشند ، که ازدواج های مخلوط به جای اینکه نشانه "نسل کشی سفید" باشد ، فرزندان متنوع ژنتیکی بیشتری تولید می کند و "علم نژاد" همیشه در مورد سفید استعمارگران از سفید بودن احساس خوبی دارند ، نه یک زمینه قانونی تحقیق علمی. آنها خواستار میکروفون هستند تا بتوانند توضیح دهند که چرا باید آن را نگه دارند و دیگران باید ساکت شوند.

و در پاسخ به 90 سال از آن ، نیویورک تایمز تصمیم گرفت آنچه که واقعاً به آن نیاز داریم یک نرم باشد. پروفایل متمرکز در مورد اینکه نازی ها دقیقاً مثل ما هستند ، جدا از همه رویاهای نسل کشی و تجارت اجباری. و پس از آن نتیجه معکوس ، آنها دوست خوب یکی از صریح ترین نازی های وب را استخدام کردند که دوست داشت از لعن های نژادی و همجنسگرایانه استفاده کند و به ما بگوید که احساساتش نسبت به دوستان نازی اش "پیچیده" است ، انگار که فکر او در مورد ایدئولوژی آنها باشد وضعیت خداحافظی فیس بوک با چه فکر می کردند؟ چون مسلماً با مغز آنها نبوده است.

از قضا آنها تاریخ خود را تکرار می کنند. در سال 1922 ، آنها نوشتند که هیتلر چگونه از یهودستیزی خود برای رای گیری استفاده می کند و در حالی که از برخی ایده های "خارج" حمایت می کرد ، آنها را به سود پیروان خود ساده می کرد. مفهوم واضح آنها این بود که او صرفاً به دنبال روباهایی متعصب و خسته از نخبگان دزد جمهوری ویمار که مبارزه انسان کارگر را درک نمی کردند ، بود. و حتی اگر تاریخ میانه قرن بیستم خود را از کانال History آموخته باشید - که تاکنون احتمالاً این سeringال را دارد که آیا هیتلر و رهبران نازی با بیگانگان جایگزین می شوند تا انسانها را وادار کنند خود را از بین ببرند - شما می دانید که او احساسات خود را جعل نمی کرد درباره یهودیان و خارجی ها.

از روزنامه نگاری مستقل حمایت کنید: کمک مالی یک بار به رسانه Rantt به paypal.me/RanttNews بروید و مقدار را تایپ کنید. از آنجا که PayPal است ، آسان و ایمن است. حساب پی پال ندارید ... www.paypal.me

چه نفرت انگیزتر این است که گرچه کوین نورتون احتمالاً فکر می کرد با واکنش لطیف و سبک برخورد کرده است ، اما او مجبور است خودش را به عنوان یک قربانی معرفی کند. در این مورد ، در موضوعی از پست های خود ترحم آمیز درباره قدرت وب در تغییر زندگی و هشدار دادن به خوانندگان برای استفاده عاقلانه از آن بخاطر چگونگی به یاد سپاری شدن آنها در تاریخ. من کاملا مطمئن هستم که تاریخ قبلاً نظر خود را در مورد هواداران نازی در نورنبرگ ارائه داده است. هیچ غر زدن توسط افراد متوهم مبنی بر اینکه حق داشتن مطلق حق گفتن هر آنچه را بدون نتیجه می خواهند و بسترهای عظیم گفتن آن است ، تغییری در آن ایجاد نخواهد کرد.

ببینید من قصد دفاع ندارم که همه ما باید هر مهاجر به ایالات متحده را با رژه نوار چسب جشن بگیریم و مطمئناً باید همه تلاش خود را برای تشویق جذب انجام دهیم. به عنوان یک مهاجر ، اکنون می توانم به شما بگویم ، وقتی با فرهنگ کشوری که در آن زندگی می کنید درگیر شوید و زبان آن را قلباً بدانید ، زندگی بسیار راحت تر است و این واقعاً کمترین شما استمی تواند برای احترام به خانه جدید شما انجام دهد. و همچنین نمی خواهم بگویم که هر مهاجر تضمین می شود یک فرد عالی باشد که هرگز خطری نخواهد داشت. مهاجران همچنین می توانند جناح گرا ، نژادپرست یا مذهبی افراطی باشند.

آنها هستند - و من می دانم که این یک شوک بزرگ برای بیگانه هراسان و نازی ها ایجاد خواهد کرد - افرادی که می توانند خوب یا بد ، ذهن باز یا متعصب باشند . اما دروغ گفتن در مورد آنچه که آنها می توانند انجام دهند و از نظر آماری مانند آنها هستند ، آنها را بر اساس شبه علم نفرت انگیز و خود تربیت کننده طبقه بندی می کنند ، خواستار زندگی در جایی هستند که شما به آنها می گویید زندگی کنند یا پیشنهاد کردن قانونی بودن رفتار با آنها به عنوان برده های مجازی برای تبدیل کردن جمعیت بومی را به رختخوابهای قانونی و صاحبان عرق فروشی می رسانید؟ این چیزی است که ما می خواهیم تریبون را پاک کنیم؟ متعصبین متعصب ، آن را بشورند زیرا آنها خود را نوابغی تیزبین و متشنج می پندارند ، اما هر کسی که با احساس نجابت با عقبگرد ما روبرو شود ، چه کسی غر می زند؟

ما این کار را می کنیم گوش دادن به آنها را مدیون نازی ها نیستیم. ما ایدئولوژی آنها را می دانیم و می دانیم که تمام استدلالهای آنها با بدبینی مطرح شده و منجر به بیرون کشیدن مردم از خانه هایشان ، نسل کشی و پاکسازی قومی می شود. ما این فیلم را دیده ایم و می دانیم که چگونه پایان می یابد. ما نمی خواهیم مانع از طرح پیشنهادهای تحقیرآمیز برای بردگی مدرن مهاجران برای آنچه که آنها هستند ، بشویم زیرا ما هم می دانیم این چه وحشت هایی به همراه دارد. و ما عذرخواهی بابت سرزنشهای صوتی خود را مدیون کسانی نیستیم که خود را دوستان آن افراد متعصب و عذرخواهان خود توصیف می کنند. این افراد به دوستان بهتری احتیاج دارند و دلیل محاصره آنها توسط نازی ها ، نژادپرستان و دوستانشان را در نظر می گیرند.

قرن ها طول کشید تا این ایده رایج شود که افراد ، صرف نظر از رنگ پوست یا منشا ethnic قومی ، شایسته قضاوت هستند. به عنوان افراد و از حقوق اساسی یکسانی برخوردار هستند که همه در اطراف آنها استفاده می کنند ، به جای اینکه از هم جدا شوند ، برای بندگی یا برده داری و یا تبعیض مورد استفاده قرار گیرند. ما نمی توانیم به درخواست های غیرعادی اجازه دهیم که ذهنیت آزاد و آزادی بیان از کسانی داشته باشند که می خواهند ذهن ما را ببندند و مخالفان را ساکت کنند تا ما را به گذشته ای خونین و تاریک بکشاند. ما دقیقاً همان چیزی را که فکر می کنند به بقیه جامعه متمدن بدهکار هستند ، مدیون این افراد هستیم: مطلقا هیچ چیز. به خصوص از ادب نشستن و مودبانه گوش دادن در حالی که آنها بصورت واضح تصور می کنند که ما را مقهور خود نمی کنند. .png "> اگر هستید" دوست دارید از پروژه هایی از این قبیل حمایت کنید ، لطفاً به ما کمک کنید تا با پیوستن به انجمن خود ، بودجه عملکرد خود را تأمین کنیم

Rantt یک شرکت رسانه ای است و ما فقط یک محصول را می فروشیم - حقیقت. مقالات غنی از متن ما فقط به مهمترین داستانهای زمان ما متمرکز هستند زیرا چه کسی به کلیکها اهمیت می دهد وقتی دموکراسی در معرض خطر است؟

برای دیدن پیشنهادات ما ، Patreon ما را بررسی کنید.

از روزنامه نگاری مستقل حمایت کنید: به انجمن Rantt On Patreon بپیوندید امروز یک طرفدار Rantt Media شوید: 11 پست توسط Rantt Media را بخوانید و به مطالب و تجربیات اختصاصی دسترسی پیدا کنید ... www.patreon.com

ما همچنین یک بار کمک مالی را در Paypal می پذیریم.

از روزنامه نگاری مستقل حمایت کنید: یک بار کمک مالی به رسانه Rantt کنید به paypal.me/RanttNews بروید و مقدار را تایپ کنید.از آنجا که PayPal است ، آسان و ایمن است. حساب PayPal ندارید ... www.paypal.me

بازهم از همه چیز متشکرم. ما شما را دوست داریم و از شما قدردانی می کنیم!

با احترام ،

تیم Rantt

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد