بهتر است یک "ماهی بزرگ در یک حوضچه کوچک باشید ..."

بهتر است یک "ماهی بزرگ در یک حوضچه کوچک باشید ..."

اگر استاد شما این حرف را بزند ، بازنده است.

من صحبت می کنم "بهتر است یک ماهی بزرگ در یک حوضچه کوچک. " کمی بعد ، کسی یک بار از من پرسید که آیا من با این گفته موافق هستم ، زیرا استاد آنها آن را به عنوان توصیه زندگی گفته است. این قطعاً چیزی است که من اصلاً نمی فهمم. خط آخر برای من: وقت کمی است که فکر می کنم. من مشترک آن نیستم و آن را نمی پذیرم. در DNA من نیست.

اما موافقید؟

من به جای شما جواب می دهم: این یک توصیه تلخه است. انجام شده. اکنون شما یک قدم به جایی که فکر من اکنون با این چیز کامل است نزدیک شده اید: ماهی بزرگ ، تمام جهان. دوباره بهتر از آنها هستند. بسیاری از کاربردهای آن وجود دارد ، درست است؟ بدیهی است که موفق ترین مرد تاجر در یک شهر کوچک بسیار ساده تر از موفقیت آمیزترین مرد تجارت در جهان است. بنابراین من پایان نامه ، ایده و فکر را درک می کنم. اما صادقانه بگویم ، آیا هیچ کس دیگری این جمله را بسیار محافظه کارانه نمی داند؟ بگذارید برای شما توضیح دهم.

راهی که می توانید به روشی مثبت و مطمئن پیش بروید عزت نفس و خوش بینی است. منظور من از این است که ، در اوایل زندگی خود ، شما باید کاملا برای بالاترین ستاره هایی که می توانید شلیک کنید. اجازه ندهید نسخه کوچکتر از ایده از طریق تفکر شما عبور کند. وقتی وقت خواب و برنامه ریزی دارید ، همیشه به دنبال حرکت عظیم بعدی باشید. حال ، آنچه اتفاق می افتد این است که هرچه زندگی پیش می رود و زمان پیش می رود ، شما باید عملی تر شوید. شما قبض ها و بچه ها و همه چیزهایی که با یک زندگی همراه است دریافت کرده اید. اما اگر در این مقاله چیز دیگری دریافت نکردید ، این را دریافت کنید: برای شروع کار خود در همان سالهای مهم ، حضور در حوضچه کوچک فکر کردن به طور کامل امکانات شما را محدود می کند.

افراد زیادی وجود داشته اند که در زندگی آنها محافظت شده و مستقر شد. و من نوعی شخصیت نیستم که بخواهم در آن حوزه بازی کند. من به مسیری دیگر می روم. این چیزی است که برای من طبیعی است ، اما به این دلیل نیز هست که واقعاً معتقدم که در هر بازی که بازی کنم می توانم بزرگترین و بدترین باشم. این فقط نحوه سیم کشی من است. و من فکر می کنم که شما احتمالاً باید در آن مسیر به من بپیوندید و این عبارت را نادیده بگیرید که به نظر می رسد اساتید ، معلمان و بازاریان نمی توانند از ذهن آنها بیرون بیایند. وقتی به آن رسیدید ، این توصیه برای برخی از افراد بسیار بد و برای برخی دیگر توصیه های جدی است. این می تواند چیزی باشد که کسی را از پیگیری یک ایده بزرگ و شگفت انگیز متوقف می کند.

هرگز احساس نکنید که برای کاهش یک ایده نیاز دارید. اگر آن را دوست دارید ، عجله کنید. این همه.

-

با تشکر از شما برای خواندن این مقاله! اگر چیزی از آن خارج شدید ، آیا می توانید یک محکم به من بدهید و دکمه توصیه را دقیقاً زیر این فشار دهید؟ شناسهواقعاً قدر آن را می دانم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد